Wednesday, June 15, 2011

Me and my Fist

 One of my favourite sports is fisticuffs -- or kung fu as Grandma likes to call it. And why not, I have such nice, strong fists.
Seht ihr die Faust. Mit mir ist nicht zu spassen.

 Besides punching Mummy when she's trying to feed me, I like to stuff them in my mouth when my food takes too long to get to me....
Aber ich nutze meine Faust nicht nur um Mama zu hauen. Manchmal esse ich die Faust auch ganz gerne.

 ...I also use them to show my displeasure when nobody picks me up.
Oder ich nutze die Haende um zu zeigen, dass ich langsam genervt werde.

But don't worry, I am quite a nice little baby.... most of the time!
Aber macht euch keine Sorgen, eigentlich bin ich ein sehr liebes Baby.

1 comment:

  1. So adorable! :) Yay ! future doctor shirt is his fav shirt!! :) Aunty Carrie Like!

    ReplyDelete